A Google nemrég bejelentette, hogy a PageRank eszköztár (toolbar) a továbbiakban nem lesz frissítve. Joggal merült fel sokunkban a kérdés, hogy akkor ezentúl a PageRank érték nem is fog számítani a rangsor kialakításánál? Természetesen igen, továbbra is szám azonban a keresőóriás legutóbbi nyilvános pagerank érték frissítése sem volt szándékos. Ebből az következik, hogy a Google a PageRank értéket egyre kevésbé tartja majd fontosnak a rangsor kialakításánál.

Leáldozóban a Google Pagerank

Sajnos az utóbbi időkben a webmesterek egyre inkább hozzászoktak a PageRank fontosságához, azonban az új rangsorolási tényezők között ez már nem – vagy nem ismert – mértékben lesz mérvadó.

A Google új rangsorolási módszerének gerincét az “onsite és offsite keresési rangsor mutatók”  (Onsite and Offsite search ranking results – angolul sokkal jobban hangzik) képezik, melyek jelentős on-site és off-site faktorokat tartalmaznak.

On-site faktorok a lista kialakításánál

Az oldal adatok analizálására sok ismert eszköz van magyar vagy angol nyelven egyaránt. Ezeket használva akár mi magunk is rábukkanhatunk érdekességekre, de természetesen ettől még nem leszünk profi SEO szakemberek.

Off-site faktorok melyeket a Google figyelembe vesz

Az előző szempontok mellet sok olyan faktort és paramétert is figyelembe vesz a Google SEO rangsor kialakításakor, melyeket nehezebb kideríteni.

Legyen sok releváns ránk mutató link, ezeknek az ellenőrzésére a Webmaster Tools ideális eszköz. Összességében elmondható, hogy jó helyezést legfőképpen a következő szempontok észben tartásával lehet elérni:

Ready for Action?

Am no an listening depending up believing. Enough around remove to barton agreed regret in or it. Advantage mr estimable.
Let's Go!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram