Jelentős változtatásokat hajtott végre a Facebook közösségi oldal, aki hirdetni akar a Facebookon, az jó ha tudja: mostantól mások a targetálási szabályok!

A Facebook csapata a napokban fontos változtatást valósított meg. Mostantól ugyanis tiltják a diszkriminatív hirdetéseket, vagyis nem lehet targetálni többek között szexuális orientáció, vallás, származás, bőrszín, családi állapot vagy lakóhely alapján. A közösségi oldal üzemeltetői ezzel a lépéssel is megerősítették, hogy nem csak elméletben, de gyakorlatban is elkötelezettek az esélyegyenlőség mellett és nem tolerálnak semmiféle hátrányos megkülönböztetést az oldalon.

Ha valaki mégis megpóbál olyan szűrést beállítani, ami a Facebook szabályzatával ellentétes, nem fog sikerrel járni. Ilyen esetekben ugyanis  nem aktiválódik a reklám, ehelyett az oldal egy automatikus figyelmeztető üzenetet jelenít meg, amelyben felhívja a figyelmet a fent említett változásokra. A tiltást ugyanis egy tanulás-apalú program szűri, nem szerkesztők döntenek.

A Facebook csapata közleményben is tájékoztatott a lépésről, amelyet indoklásuk szerint azért hoztak, mert diszkriminatív reklámoknak nincs helye a közösségi oldalon. Tavaly ősszel már bejelentették, hogy fontos változtatásokra lehet számítani a célzott hirdetések területén, mindezt most ültették át a gyakorlatba.

Közben - mint fogalmaznak - az elmúlt hónapok során számos döntéshozóval, illetve civil szervezetek képviselőivel egyeztettek arról, hogyan lehet a fenti szabályokat végrehajtani úgy, hogy megőrizzék a Facebook-hirdetések hatékonyságát. Hozzátették: a lépésre azért volt szükség, mert szerintük a diszkriminatív reklámok jogtalanul fosztják meg az embereket a lehetőségektől, leginkább a hitelfelvétel és a lakhatás terén.

Ready for Action?

Am no an listening depending up believing. Enough around remove to barton agreed regret in or it. Advantage mr estimable.
Let's Go!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram