A mobilon történő vásárlás a web shopok jövője, hiszen az emberek egyre inkább nem csak információ szerzésre használják a mobiltelefonjukat, hanem most egyre inkább növekszik a mobilon leadott webáruház vásárlások száma is. Viszont ami a vásárlóknak egyre kényelmesebb lenne, egyre nagyobb fejtörést okoz a weboldal s webáruház tulajdonosoknak. Ami egyre nagyobb fejtörést okoz a weboldal s webáruház tulajdonosoknak az a weboldal mobilra optimalizálás. A fejtörést a mobilra optimalizálás során leginkább a régi weboldalak elavult technológiája okozza. Az elmúlt években a cégek elég sok pénzt és időt fordítottak a weboldaluk, webáruházuk fejlesztésére ám most az utóbbi 2 évben – a robbanás szerű okos telefon növekedés miatt – szükséges lenne mobilra optimalizált weboldal!

Ha nincs meg a megfelelő tudásod a mobil weboldal kialakításához akkor se aggódj, a meglévő weboldalad átalakítása mobil baráttá nem olyan bonyolult – viszont szükséged lesz útmutatásra, hogy ez a folyamat sikeres legyen.

5 irányelv melyet érdemes követni

1. Légy céltudatos!

Amikor belekezdesz a weboldalad mobilra konvertálásába, mindenképp legyenek határozott elképzeléseid a mobil kinézetről. Célszerű több mobilra optimalizált weboldalt átnézni, és felkutatni azokat a megoldásokat melyeket a sajátodban is szeretnél látni majd.

2. Legyen optimalizálva!

A desktop weboldalak és a mobil weboldalak között nem csak a képernyő mérete a különbség. A mobil weboldal letöltési sebessége is igencsak fontos, hiszen gyorsuló világunkban senki nem szeret várni. Az oldal betöltésére sem.

3. Teszteld!

A mobilra optimalizált weboldalakat elkészülésük után épp úgy le kell tesztelni mint a desktop társaikat. Tehát kattints végig mindent, próbálj ki mindent és minden funkciót. Legyen minden a helyén, legyen könnyű olvasni és használni azt.

4. Légy vizuális – és körültekintő

Azt mindenképp érdemes szem előtt tartani, hogy a mobil felületek cseppet kisebbek mint a desktop képernyők, így a legtöbb design elem mobilon túlságosan sok lenne mobil felületen. Ezért érdemes úgy tervezni a mobil felületet, hogy a tartalom kapjon több szerepet, és a design-t jelentősen vissza fogni. A responzive weboldal más szemléletet igényel, mint a hagyományos, cserébe minden eszközön megfelelő kinézetet biztosít.

5. Kereső optimalizálj (SEO – SEM)

Optimalizáld a tartalmakat a keresők számára mobilon is. Azt is tartsd szem előtt, hogy a keresők szeretik a friss és releváns tartalmakat, így célszerű gyakran frissíteni a weboldal tartalmát. A tartalom marketingé a jövő, és ez most a trend. Köszönhető a Google frissítéseinek a kereső algoritmust tekintve.

 

[caldera_form id="CF59e795c5f0a3a"]

Ready for Action?

Am no an listening depending up believing. Enough around remove to barton agreed regret in or it. Advantage mr estimable.
Let's Go!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram