Minden weboldal hiba javítható. A weboldalad legyen olyan kommunikációs csatorna melyre joggal lehetsz büszke. Most az 5 leggyakoribb weboldal hiba került terítékre. De ez még nem minden. Az oldal alján találsz majd egy kihagyatatlan lehetőséget.

1 Üzleti cél és marketing stratégia teljes hiánya

Az egyik és első számú legvégzetesebb hiba az, ha nincs konkrét üzleti terv és marketing stratégia a weboldalad mögött. Ha korábban készült a weboldalad akkor sem késő ezt elkészíteni és a megfelelő módon átalakítani a tartalmát szerkezetét a weboldaladnak. A legnagyobb hiba ha az “álmaidnak megfelelő” weboldalad van, hiszen ez nem a vásárlódról szól, nem az ő problémáiról, hanem rólad. S ez bizony bármennyire is fáj, senkit nem érdekel (rajtad kívül). Tehát a legjobb amit tehetsz, hogy készítesz egy konkrét marketing és üzleti tervet a weboldalad mellé, és annak fényében megteszed az első lépéseket.

2 Alábecsülöd a szükséges munkát

A legnagyobb hiba azt hinned, hogy egy weboldalt elkészítve könnyen és gyorsan sok sok pénzhez juthatsz. El kell hogy szomorítsalak, egy tisztességes weboldalt összerakni minimálisan is tervezéssel és sok sok ötleteléssel minimálisan 2-3 hónap folyamatos munka. És ha ezzel készen is vagy, akkor jön csak a munka neheze. Megfelelő forgalmat kell irányítani a weboldal megfelelő részére. Ha ez megvan akkor jöhet csak az igazi munka ez pedig nem más mint… De ezt nem is mondom el, az oldal alján találsz egy kis meglepetést, ha feliratkozol akkor elküldöm mi az igazi munka.

3 Nem megfelelő host cég és technólógia választása

A harmadik legnagyobb hiba, ha a céljaidnak – tudod üzleti célok és marketing terv, eddigre már biztos van neked is – nem megfelelő eszközt választasz. Ezzel gyakorlatilag technológiai öngyilkosságot követsz el, hiszen a legnehezebb feladatot aknázhatod alá, ez pedig a megfelelő forgalom irányítása a megfelelő helyre. Ha nem a megfelelő hosting céget választod, hanem mondjuk egy ingyenes tárhelyszolgáltatót, akkor még ennek tetejében tele lesz az oldalad nem általad szabályozott reklámokkal is. Ezt a legkönnyebben a megfelelő hosting cég és a megfelelő technológia választásához kérd szakértő tanácsát.

4 Nem megfelelő webdesign

A nem megfelelő webdesign elriaszthatja a célközönséged. Sőt a nem megfelelő design elterelheti a figyelmét a látogatóknak a fontos tartalmakról. A kinézet megalkotásakor – vagy megválasztásakor – kiemelten fontos, hogy a célcsoportnak megfelelő kinézetet kapjon a weboldal. Az átgondolatlan ikonok, a végtelen görgetés és a túl bonyolult navigáció tönkreteheti a weboldal eredményességét.

5 Hasznos tartalom = zéró

Az egyik leggyakoribb hiba, ha a weboldalad tartalma rólad, cégedről szól. Ezért a vevő nem tudja elsőre eldönteni, hogy az ő jelenlegi problémájára megoldást kinál-e a te céged. Azzal, hogy a weboldalad rólad és a cégedről szól, gyakorlatilag készítettél egy elektronikus prospektust, aminek a hatékonysága közel a kinyomtatott postaládákba dobált prospektusokkal vetekszik. Azaz gyakorlatilag nulla. Ezért kezd el még ma átalakítani a weboldalad tartalmát, és ha kicsit lejjebb görgetsz segítünk ebben is.

Add meg az e-mailcímed és te weboldalad 5 legfőbb hibáját eláruljuk.

[caldera_form id="CF58775d973078f"]

Ready for Action?

Am no an listening depending up believing. Enough around remove to barton agreed regret in or it. Advantage mr estimable.
Let's Go!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram